fredag 4 juni 2010

Vänner!

Förutom att ha en underbar familj så är vänner det mest underbara man kan omringa sig med, helt  klart!
I onsdags på jobbet så kommer jag upp i personalrummet för att ha möte med Funky Kidz tjejerna, då har de tänt Ljus, dukat upp bordet, står och sjunger Ja må hon leva och har köpt en helt underbar ROSA tårta med text på :-) samt presenter. Sååå Lycklig ja har så många underbar vänner! Ni ska få en bild på tårtan bara jag får den mailad till mig snart.... Fick champagne och choklad också, fantastiskt!
Sedan kom Mia en vän kär vän också ner på jobbet och gav mig en Grattis kram, hur bra får man ha det egentligen!?

Ja vänner skänker Lycka i lilvet och vi ska vara rädda om de vi har för man vet aldrig hur länge man har dom och de är färskvara så vårdar vi inte varandra så kan vänskapen dö.

Ikväll ska jag träffa ett annat tjejgäng, tjejerna från Rappestad ska ut och göra stan. Se Sex and the City med efterföljande öl på Storan, hoppas på fint väder :-)
VI måste ju diskutera filmen efteråt..... Ser fram emot detta!

Idag ska det tränas in nytt Bodypump program samt Rpm....alltid tufft dessa veckor när det är nya program som ska in men man har lessat på de gamla när man kört många pass så det är dags för ny musik och ny koreografi.
Cascada is on!!!!! Utfallslåt på pumpen, Yes!

Ha nu en helt underbar fredag och skaffa er en bra helg! Jag ska försöka samla lite mil i benen inför Rundan!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar