fredag 11 juni 2010

Sommartid....

Idag startade vi med att bege oss till Slottskyrkan i Vadstena (heter den så?....jag tror det) jag och mina underbart sommarfina barn. Där var vi på en superfin skolavslutning med underbar sång. Alla elever så stiliga i sina fina sommarkläder och kostymer....
Hade en underbar förmiddag.
Lämnade mina barn hos kusinerna för lek och bus hela dagen.
Vädret var väl inte det bästa men vi klarade oss från regn ända tills vi skulle gå hemåt efter kyrkan...Tur!

Hela kvällen idag ska ägnas åt inlärning av nya Bodypump programmet som vi ska ha release på imorgon.....Bodypump 74 in da house in Ljungsbro 10.00 imorgon, Välkomna att starta lördagen med underbar musik och härlig träning! Susanne Dahl och jag ska teama!
Sedan efter puimpen blir det 10 mil på Scotten, cykelsadeln ska nötas......blir sista långa turen innan det smäller på fredag....
Känner mig totalt ur form just nu och inte det minsta sugen men hoppas mina cykelvänner som hänger på imorgon kan få mig på bättre tankar...Brukar dippa så här nära inpå ett lopp, bli osäker på mig själv och undra varför jag håller med såna här tokiga saker! Men när det sedan är dags brukar jag var så full av adrenalin att jag inte kan sitta still.....

Hoppas hitta motivation Innan fredag och Innan pumpen 10.00 så jag kan leverara passet bra till deltagarna på Medley....

Ha nu en underbar fredag kväll och njut avv sommaren är här på riktigt, bara vädret som saknas nu!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar