onsdag 16 juni 2010

60 timmar kvar

Oj oj oj oj, nu har vi bara ca 60 timmar kvar tills vi startar och jag sitter och funderar på hur jag bäst kan utnyttja mina 60 timmar för att samla så mycket energi som möjligt....
Är det att träna ( som jag vanligtvis hämtar min energi från... ), umgås med människor jag älskar, jobba, inte tänka alls på att det snart är dags, vila, äta, sova???
Jag kommer inte fram till vad som är bäst så jag tror jag gör lite av varje...idag har jag ett Bodypumppass och sedan imrogon tänker jag vila från träning. Åka till Motala, hämta startbevis, handla lite och se till att insupa stämningen som är i Motala denna vecka.

Jag både längtar och inte...svårt sätta ord på sina känslor denna vecka faktiskt. Trodde man skulle känna mindre nervositiet för varje år man gav sig in i detta men det är ltie tvärtom måste jag säga, nu vet man ju hur jävla jobbigt det är. Lite som när man får barn, första barnet så bara längtar man..även om man vet det kommer göra grymt ont udner förlossningen så är man ändå inte medveten om Hur ont....andra barnet längtar man med skräckblandad känsla eftersom man nu faktiskt vet Hur ont det gör....lite samma sak här..

När jag skriver detta så skrattar jag för mig själv och tänker tillbaks på hur jg genomförde mina förslossningar, jag tog varje värk som om det var en tung uppförsbacke och så fort jag kommit upp fick jag rulla ner för en backe....tog mig iegnom Vätternrundan kan man säga. Åh det gick ju bra !

Nu ska jag göra mig en tallrik havregrynsgröt med mjölk och färska jordgubbar till, mmm..

Kram !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar