lördag 5 juni 2010

Bodypump 74

Japp då var det dags lära in ett nytt Bodypump och Rpm program.
Har än så länge bara kommit till att l yssna in musiken, och uppvärmningen och benlåten på pumpen är sååååå grymma, helt underbar låtar, bara älskar dem! Detta ommer bli så bra!

Alltid lättare lära in när man tycker om musiken!

Hade en jätterevlig kväll med tjejerna från Rappestad igår! Först bio, Sex and the city som var sååååå rolig, skrattta så jag tjöt.
Vilket glamourliv de lever, in i minsta detalj. Omman kunde få en hundradel av deras glamour så skulle jag vara nöjd!

Den kommer jag skratta åt ånga gånger känner jag!

Sedan blev det uteserveringar på stan för lite rödvin! Så underbart att alla människor vaknat till liv och orkar ge sig ut. Njuter av att se allt folk på gott humör!

Man kan ju undra var alla håller hus de övriga 9 månaderna på året bara....?

Nu blir det pump för fullt här!

Kram på er och njut av en underbar helg! Den blir så bra som man väljer att göra den!

1 kommentar:

  1. Å här har klockan just passerat 02 på natten och jag har ett lugnt pass på jobbet :o) Ska ladda med lite Bodypump-dvd nu. Det "värsta" är att man blir så partysugen av alla bra låtarna, haha! Underbart! Kram på´re!

    SvaraRadera