måndag 21 juni 2010

Tomhet....

Nu sitter man här 2 dygn efter årets Vätternrundan och har inte ens träningsvärk, otroligt nog...lite kramp högst upp i höftböjaren bara....
Känner en stor tomhet måste jag säga...när man längtat så efter något och sedan är det över. Samtidigt är jag extra stolt i år att jag tog mig runt eftersom det var så tungt. Men å andra sidan vill jag köra ett varv till Nu så jag kan få lite mer rättvist varv, trist vänta på det ett helt år till.

Har varit och investerat i en ny telefon eftersom min regnade sönder på rundan...ska bara försöka komma åt alla mina kontakter och lägga över dem i min nya mobil. Får dock vänta ett par veckor tills jag får tillbaks mitt nummer :-( men men .... Blev en Sony Ericsson x10 mini, säger inte mig så mycket, och idag när jag fick första samtalet visste jag inte ens hur man svarade, pinsamt men sant. Killen som stod brevid mig sa Du tjejen det ringer, jag log och låtsades försöka svara bara jobbigt ringsignalen var den högsta också...till sist slutade det ringa och jag försökte pusta ut och då ringer det Igen..han bara, Ska du inte svara? Då var jag tvungen säga att jag inte visste hur man gjorde, såååå bortgjord. PINSAMT! Men nu vet jag ialla fall hur jag svarar!

Denna vecka ska jag gå runt på olika träningsanläggningar och samla inspiration till lite nya pass, det ska bli spännande. Bra passa på när man själv inte har lika tokmycket pass utan har lite energi över till det.
Ska till Campushallen och Feelgood hade jag tänkt.

På gymmet håller vi på och renoverar och det är inte den mest trivsamma miljlön och alla kunder tar inte detta som något positivt utan mer tycker det är jobbigt. Gäller ju att se att det kommer att komma något bra hur det hela...kommer ju bli fina fisken här! Fin färg på väggar och nytt golv, underbart ju!

Nu ska jag ut och njuta av kvällen lite, en promenix hade jag tänkt.

Stor kram alla där ute!

1 kommentar:

  1. Hör av dig om du vill ha sällskap på en liten promenix någon gång, kram

    SvaraRadera