tisdag 22 juni 2010

Sol och bad



Idag önskar jag att fick åka till en sjö, ligga på en brygga eller i gräset. Ha en bra bok, packat med mig en härlig picknick korg med goda saker som kyckling, tomater, melon, jordgubbar, gott bröd m.m..... Lyssna på vattnets guppande och fåglarna som sjunger.. Samla energi från solen, drömma mig bort i boken och bara vara. Dyka ner i vattnet och ge mig ut och simma (lite träning också....bara 3 veckor kvar till Vansbro :-) ) Åh vad jag skulle njuta...

Istället ger jag mig nu iväg till Ljungsbro för lite Funky Kidz arbete inför höstens start, köra ett Bodypump pass..helt ok dag på jobbet med andra ord. Ikväll blir det middag på stora torget med kära vänner, me like!

Ni som är lediga idag, NJUT....vi som inte är lediga - gör det bästa möjliga utifrån din situation :-)

Soliga hälsningar

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken läcker bild :) Vilken konst säger jag bara, du skulle ju kunna tävla i simhopp ;) Vi ses ikväll vännen :)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Bilderna visar verkligen den badtjej du är, och alltid har varit. Kanonfina bilder.

    SvaraRadera