torsdag 17 juni 2010

Nu är det nära.....

 Med Skräckblandad förtjusning som jag räknar ner och inser att det är mindre än 24 timmar kvar tills vi står i startfållan för Vätternrundan 2010 ......det är så nervöst.
kan inte fatta hur mycket adrenalin som kan pumpa i en kropp samtidigt...om man bara ahde lite av detta påslag i kroppen alla dagar skulle man vara så effektiv. Att sitta still eller vara tyst är en omöjlighet för mig...samma visa varje år!

Vi kommer att vara 6 st som cyklar tillsammans, en blandad grupp.

Jag - som känner att jag inte hunnit träna alls så mycket som jag velat....speciellt nu på slutet men jag kör omvänd psykologi här och tror att det kommer att gynna mig i form av pigga ben och grymt cykelsug :-). Hoppas jag kommer kunna bidra med gott humör och en stark vilja. Okej, lite Cascada också längs vägen!

Johanna -  som tränat så mycket man bör, ca 90 mil tror jag hon har i benen, Hon har haft mycket omkring sig sista tiden men hon kommer att vara lätt i sina ben precis som vanligt. kommer bidra som draghjälp med sin "lätta" ben hon jämt har.....hur hon lyckas med detta jämt och ständigt är ett under.

Anne - som kör sin första runda. Cyklar till jobbet från Ljungsbro varje dag samt kört mycket träning och har kommit på hur mycket hon älskar cykling. Hon kommer bidra med ett underbart leende.

Mia - som jag tror tränat mest av oss. Kört 2 rundor innan och kommer göra sin 3:e med strålande resultat. Kommer bidra med många sköna sångstunder som vi kommer bli så glada av. Givetvis också sin starka fysik.

Marcus - som kör sin första runda och som är en intervallare av hög grad. Kommer bidra med snabba ben som kommer göra vi orkar lite till lite mer.

Anna -som kör sin första runda. Har bara träffat Anna en gång och jag har ingen aning hur förberedd hon är.... Kommer bidra med att ge mig en ny vänskap hoppas jag.

Synd man inte kan lägga ut odds här så ni kunnat oddsa hur det kommer gå......
Jag är helt övertygad om att vi alla kommer att komma i mål som TEAM MEDLEY.

Bara vi får klara oss från skador och inga andra tråkigheter så kommer vi representera medley på ett ypperligt sätt.

Vi kommer att ha så skoj och vi kommer tycka det är så sjukt jävla jobbigt och långtråkigt på västgötasidan men hoppas vi timat in detta så bra att vi under de tyngsta timmarna får njuta av soluppgång över vättern.

Kommer för första gången starta tidigt, 20.58 drar vi iväg på en sträcka på cyklarna som kommer vara exakt 30 mil lång. Spännade att se hur det kommer bli.

Laddar med en kolhydratdrink och en kall öl (mycker kolhydrater i) SKÅL på er alla cyklister!

Lovar skriva mer i helgen och berätta hur allt har gått för oss!

Snälla bomba oss med mess och samtal längs vägen så att vi får lite ljusglimtar och opp längs vägen! We need you!

Vore skoj med lite kommentarer i bloggen för en gång skull!

Cykla lugnt, det ska inte vi......
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar