måndag 25 januari 2010

4 dagar kvar!!!

Nu är det bara 4 dagar kvar till efterlängtade Functional Moves workshops samt det stora Nike konventet!

Jag längtar otroligt mycket till detta!! Första gången som jag ska besöka detta stora evenemang.
Hoppas bli mycket inspirerad av alla instruktörer och föreläsare som vi ska gå på.
Måste ju erkänna at jag längtar till shoppingen också....vårens nya Nike kollektion :-)

Sedan har vi också Funky Kidz som drar igång för vårterminen på söndag, det är spännande!
Tyvärr är jag ju inte hemma och kan stötta ledarna fullt ut menjag är säker på att det kommer gå kanon, de är de bästa ledarna man kan ha!!!

Idag har jag efter en sömnlös natt (en dotter som vägrar sova, tips på att stoppa denna j-la sömnlöshet mottages tacksamt) försökt att ha Bodypump pass, mer kropp än hjärna om man så säger. Minnet är det som sviker mig mest när jag inte får sova.

Hoppas få sova inatt så jag kan ladda om för cykel och pump i Ljungsbro imorgon, ska bli skojsigt. Första cykel samt pumppasset där, spännande.

Har idag surfat runt på New York marathons sida och försökt lista ut hur man gör för att anmäla sig till detta lopp, verkar vara ett heltidsjobb att lösa detta men jag ska göra mitt bästa för om jag har förstått det hela rätt så kan det ta ett par år innan man får en plats. Eller får och får,Köpa sin plats är nog mer rätt att skriva..inte gratis. Men jag tror man lever rätt länge och rätt gott på känslan av att ha genomfört det loppet!

Nu ska jag ladda om med en apelsin och sedan lite sömn (hoppas jag)
Sov gott alla vänner

Mathilda, Tack för en av de bösta festerna Ever i lördags!!!!

1 kommentar:

  1. Lilla gumman,lämna hit henne ett par dagar och se om du kan koppla av. Jag tror att det som behövs är att man ignorerar hennes krav. Hon kan sova ibland och man kanske ska sluta prata med henne om att hon inte sover. Kan vara värt att prova, ignorera henne. Jag vet att det är svårt, men kan vara värt att testa. Älskar er alla!!!!

    SvaraRadera