måndag 11 januari 2010

Varför just idag??

Dagen idag blev inte som planerat Tyvärr...
Skulle öppnat på jobbet och sedan laddat för pump 9.00 men så blev inte fallet... Olle stackarn har inte mått bra inatt och jag hade inte mage att lämna honom på dagis i det tillståndet och jag insåg ju längre in på dagen vi kom att jag gjort rätt i att ha honom hemma. Han mår inget bra min prins....hoppas att det vänder snart!

Sedan hämta vi hem lillasyster från dagis och då är hon jättesnorig och på kvällen har hon fått feber...
Jag skulle åkt till Mjölby och kände mig som värsta svikersen ever när jag fick ställa in det....hoppas kunna gottgöra det vid senare tillfälle.
Så idag blev Ingen träning alls:-( .....
Men så är det att vara mamma,man får helt enkelt stå tillbaks ibland och det gör man ju bara man vet att sina Älskade små mår bra.

Idag har det varit smygstart på RPM på jobbet, lite avis på Johanna som har sin debut klar. Jag har mycket jobb framför mig denna vecka, om 7 dagar ska det sitta stenhårt! Spännande och umtanande. Blir tufft att hålla det snabba tempot...det är grymt snabbt vi ska köra!!!

Förhoppningsvis får jag snöra på mig löparskorna imorgon kväll....hoppas Verkligen att vi kommer iväg på resan. Stinis behöver den för astman och vi andra för lite Solenergi!

Imorgon ska jag till Ljungsbro och jobba lite igen, blir skoj. Har mycket att ta tag i där imorgon. Se till att det är koll på allt innan man åker!

Ska ev ta med datorn så jag kan blogga lite från Teneriffa!

Kram på er alla och se till att ni tar hand om varandra man vet aldrig hur länge man har varandra! PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar