onsdag 20 januari 2010

RPM premiär avklarad!!!

Då är jag tillbaks i Sverige igen efter en helt underbar vecka på Teneriffa!

Har dock saknat att blogga ochläsa era andras bloggar..men nu är jag back igen!

Tack familjen och mormor och Gögga för den härliga veckan!!!!!!
Jag hade inte ens vågat hoppas på sol och när vi kommer dit visar det sig att vi bor på ett superlyxigt hotell med ALL inclusive. Kunde inte bli bättre. När vi sedan vaknar upp morgon efter morgon och vi har 25-30 grader, klarblå himmel och sol så inser man att man har det allt för bra ibland.

Hann med 3 löprundor och ett par träningspass simning i poolen, gissa om jag njöt i solen....Lovely!

Denna träning var behövlig efter all god mat och Dryck, kan jag lova.

Enda tråkiga på hela resan var att sonen Olle fick halsfluss så andra dagen fick han penicillin, så mot barnens vilja fick vi avstå vattenland och Djurpark men då har vi ju något att se fram emot nästa gång vi åker dit :-)

Idag har varit dagen med stort P som i premiär för RPM, Les Mills cykelkoncept. Jag tror aldrig jag varit såååå nervös innan ett pass. Kommer knappt ihåg vad jag sa de första låtarna men det känns som om det gick ok...långt ifrån bra men ändå ok...
Så otroligt skönt att ha genomfört första passet...nu vet man vad man behöver träna mer på och vad som sitter....

Måste säga att det är fantastiskt skön träningsform, hög intensitet och grym musik. Liz Kay:s låt är såååå bra! Välkomna till Sporthallen och testa på detta pass! Lovar ni kommer gå svettiga och nöjda därifrån :-)

Så nu efter god mat, lax, pasta och grönsaker sitter jag ganska nöjt i soffan och ser fram emot en bra film och längtar till imorgon då jag ksa ha premiär på Functional Moves på Ljungsbros anläggning :-)

Kommer lägga in bilder från min semester inom kort, så håll utkik!

Kram på er alla där ute!
Snälla ni som läser, lämna gärna ett avtryck!!

2 kommentarer:

  1. Härligt vännen :)
    Ååå snart är det min tur att åka iväg och njuta av semester:)

    Tror det blir svårt att hinna ses innan sem, i helgen i så fall,men då måste du komma ut till mej i så fall för jag är hundvakt i helgen och kan inte lämna de båda hundarna hemma....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv till hela er familj. Det var en underbar vecka vi hade, kul att göra det tillsammans och klart vi ska tillbaka! Kram från mamma mu

    SvaraRadera