tisdag 26 januari 2010

Träningsläger!!




Nu är planeringen för årets första träningsläger i full gång. Vi är ett gäng som ska cykla runt Vättern på 3 dagar, två övernattningar möjligtvis 3 övernattningar. Detta kommer ske sista helgen i April troligtvis och jag har börjat toklängta!
Det ska bli så härligt och att planera alltsamman har verkligen sin charm också!

Idag har jag haft en underbar en arbetsdag på vår anläggning i Ljungsbro. Inledde med ett cykelpass som inte var så välbesökt men de som var där uppskattade passet. Sedan lite småfix i datorn för att avsluta med ett nästan fullbokat Pumppass som gick sååå bra, jag älskar Pumpen när man får in flytet och kan ge lite träningsmagi:-)

Nu har jag ätit god mat, kycklinggryta och ska ta en apelsin för att sedan slappa i soffan och drömma mig bort till våren 2010 :-)

Jag verkar inte längre kunna svara på era andras bloggar......hmmm måste ta tag i detta, jag har mixtrat lite i mina inställningar och något verkar gått snett.. Någon som vet vad??

Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. Gå in under inställningar och kolla runt lite så hittar du säkert hur du ska fixa till kommentaren.

    SvaraRadera
  2. Då ger du dej iväg typ helgen efter vår tjejhelg då ;)
    Själv skulle jag inte vara lika "lycklig" av ett träningsläger.... jag ser framemot tjejhelgen istället :D

    SvaraRadera