torsdag 7 januari 2010

Bodypump på schemat idag!

Idag har varit en dag då jag tänkt att ha vilodag men så när jag kom till jobbet så blev jag frestad av att gå på Bodypump som min kära kollega höll i. Åh, jag måste flagga för hur skönt det är att "bara" få vara deltagare på någon annans pass ibland.
Få köra skiten ur sig, kunna lassa på lite mer vikt än vad man tror man klarar, gör inget om man börjar flåsa eller tom behöver vila en sekund :-) Det är så härligt, Tack Anita för mycket bra genomfört pass!

Imorgon är det dags för lunchpass med Cykling, jippie!
SÅ skönt att få blanda styrka ena dagen och kondition andra dagen.
Imorgon är dock inget vanligt pass, jag ska nog försöka filma mitt pass så jag får (förhoppningsvis får) Licens i cykling. Skulle gjorts för länge sedan men inte blivit av helt enkelt. Nu vill jag göra det och "bli av" med det innan det är dags att filma för vår nya träningsform, RPM som är Les Mills förkoreograferade cykelpass.
Hoppas det går vägen med filmningen.

Om en vecka så kommer min träning bestå av långa löprundor och promenader på en strand på Teneriffa och simturer i poolen. Hoppas få lite sol så man kan hämta energi :-) och förhoppningsvisgör luften gott för Stinas (dotter) astma.
Kanske man även skulle hyra sig en cykel så man kommer ut på landsvägarna.....tål att funderas på.

Bara det inte blir som när vi åkte till Kreta där ajg tänkt cykelträna inför VÄtternrundan och allt mitt bagage försvinner och inte återfås förrän 12 timmar innan vi flyger hem......kan lova att jag denna gång kommer blanda allas packning i olika väskor :-) kan varmt rekommenderas.

Nu, lite kvällsmat och sömn!

God Natt!

7 kommentarer:

  1. Undrar var du får din energi ifrån? Visserligen vet jag att du är född med energi, tänk att du kunde samla på dig så mycket de första 6 månaderna, när du bara sov och log. Ska försöka samla ihop lite till resan i helgen, men det verkar inte bli särskilt varmt därnere..... kram

    SvaraRadera
  2. Tror inte man har otur med baggaget två år i rad ;) Men jag lärde mej också en läxa sist vi åkte till Thailand, så jag lär blanda packningen och även ta en del i handbagaget ;)

    Att du orkar träna såååå mycket, jag är mycket imponerad!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ha,ha....lovar att dela upp packning om inte för mammas skull :-) så hon slipper en träningsfrusterad Pillan!

    SvaraRadera
  4. Tror att det är bra både för dig, din familj och oss om du blandar packningen lite. Mamma mu ska försöka packa lite träningsutrustning också, inte för att jag har så mycket, men en T-shirt, träningsskor och ett par shorts kanske räcker?

    SvaraRadera
  5. Glömde säga att jag fått en världens bästa presenter via Facebook. Kontakt med Niklas, han ska komma hit och fika någon dag.

    SvaraRadera
  6. Lindman???????????? Jag vill också komma fika i så fall!! Kläderna passar perfa, ta med det så tar vi långpromenader eller hur?kram

    SvaraRadera