lördag 9 januari 2010

Träningsläger!!!!



Ha,ha....det var Inte svårt att få med fler cykeltokar på cykelträningsläger inte...
Så underbart att vi är ett gäng som gillar sådana här tokiga saker :-)
Vi kommer säkert bli minst 5 stycken, det är bra då kan vi hjälpas åt att dra.
Fasen vad skoj! Nu ska jag genast ta mig an att samordna detta träningsläger! Åh så skoj!

Jag tog ett tufft beslut härom dagen som innebär att jag Inte kommer delta på Vasaloppet...inte i år i alla fall..
Det kändes tungt då det är enda loppet kvar till en klassiker medalj. Samtidigt är jag lättad av att ha tagit beslutet så jag kan släppa det och inte bli stressad tanken.
Jag vet ju att jag kommer cykla Vättern i år, då det är det jag älskar mest, att jag ska springa Lidingö - redan anmäld sedan ska jag absolut simma vansbro också eftersom jag där har ett litet mål att slå en tid :-)
Så vad vill jag säga med detta?? Jo att idag fck jag fråganom jag inte ville göra klassikern ihop med Mia och jag var Inte svårövertalad!! Så med start Vätternrundan kommer jag genomföra en klassiker!!!!!!!!Jippie

Nu ska jag gå och slappa och njuta av mitt beslut och tänka klassiker!!!

4 kommentarer:

  1. hey! Im brazilian, my friend see your blog! thats good!

    you have msn?
    come in my blog!

    Kisses!

    in portuguese
    Beijão e Deus sempre seja com voçê! pazzz

    RIO DE JANEIRO!

    SvaraRadera
  2. oj då, en hemlig beundrare ??! ;)

    SvaraRadera
  3. Lr hur Krizzy??? Vågar inte ens gå in på hans.....datorn kanske exploderar..

    SvaraRadera