söndag 31 januari 2010

Oj, oj, oj vilken fantastisk helg!!!!






Kan inte i ord beskriva vilken underbar helg jag har haft! Har skrattat så jag fått träningsvärk och tränat för sååå grymt duktiga instruktörer, live framträdanden från Sarah Dawn Finer, Karl Dyall, September, Mariette mfl, shoppat härliga kläder, ätit gott, druckit gott, firat min sons 6 års dag och umgåtts med underbara vänner! Vad mer skulle jag kunnat begärt av denna helg???

En Intensiv och helt underbar helg! Längtar redan till januari nästa år så jag får uppleva detta igen :-)

För er som kör RPM klasser kan jag bara säga att ni kommer Inte bli besvikna när vi ska på realesen av RPM 46....så bra! Dessutom är Cascada med på den, så gissa om jag är glad!??
Att det dessutom var Fredrik som höll i klassen gjorde ju inte passet mindre bra!

Känner mig sååå lycklig och så slut i min kropp men nu måste jag äta och samla nya krafter, ta vara på all inspiration jag fått i helgen, för imorgon 9.00 är det dags för Bodypump!

Ha en supernice söndag så ska jag berätta mer imorgon!
GOd natt!

1 kommentar:

  1. Härligt med energikickar. Längtar efter att få fira Olles 6-årsdag så man får krama om honom ordentligt.

    SvaraRadera