lördag 9 januari 2010

Krigsdans !!!!

Idag har jag varit på savannen och varit en krigare....en spännande resa som sedan tog oss till att vara bönder i Sverige där vi sådde och stampade jord....

Allt handlar om Afro Power Dance, en fantastisk träningsform som innehöll det mesta måste ja gsäga. Rytm, känsla, härlig musik, viualisering, härliga instruktörer m.m
TACK Petra, Pernilla och Mathilda för ett underbart pass!
Denna träningsform Måste testas om man inte gjort det redan. Jag kommer att ha sån träningsvärk i midjan i morgon. Skönt!

Sedan gav oss in i Cykelsalen för att köra RPM, som är så fantastiskt skoj! Vilket tempo, vilken känsla och Vilken Underbar musik!!! Låt 3 och stretchlåten är så fantastisk. Lovar att berätta för er vad de heter så fort jag har mitt kit hemma, med musik och koreografi(glömde kvar det på jobbet)

Menjag måste säga att det bästa somhänt idag är att vi, Johanna, Mia och jag har bestämt att vi sista helgen i april eller första i maj ska på träningsläger runt vättern, 30 mil på 3 dagar!!!!!!!! VI ska filma och ta kort för att kunna genomföra ett Riktgit Väternrundanpass på Medley.....kommer bli Grymt och inte minst är vinning att vi får bra träning inför Vätternrundan!!!! Längtar!!

Annars har dagen varit så där, bilen frös i morse så jag fick ladda batteriet och blevförsenad, blev av med påsen med mina nya inköp inför resan.....AAAAAAAAAHHHHHH, men som Filip säger, Bit ihop!

Imorgon bär det av till simhallen i Mjölby för bad och lek med barnen! Jipie!

Ha en världsbst Lördagkväll!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Lilla vännen, vad har du blivit av med? Hoppas att det inte var alltför dyrbara saker. Krama hela familjen från mormor/svärmor/mamma med man

    SvaraRadera
  2. Låter som ett roligt pass :)

    Och vad kul med "träningsläger"

    Men vad har du blivit av med i din påse???

    Ha en super lördagkväll du med.
    Kram kram

    SvaraRadera