fredag 22 januari 2010

Fredag lunch!

Idag hade jag hade Cykelpass på lunchen :-) det var så roligt..inte bara att jag älskar att hålla just cykelpass utan det var över fullt. 29 deltagande på 26 platser...hmm hur går det ihop? Fick ta in reservcyklar sedan körde vi järnet, sååååå grymt skoj!!!
Jag kan inte annat att säga att jag drömmer om att få uppleva att var instruktör på ett konvent någon gång i framtiden! Vilken lycka det skulle vara för mig!

Nu ska jag ladda inatt för att få köra ett extra Functional Moves i morgon, som är fullbokat :-) VIlken lycka jag har som har mitt främsta intresse som Jobb, få förunnat. Man skulle kunna säga att jag är Proffa ju, ha ha ha , skämt o sido men jag älskar mitt jobb.


God natt!

2 kommentarer:

  1. Tur och lycka att ha intresset som jobb. Det är du väl värd, kör hårt! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är som sagt få förunnat att få jobba med sitt största intresse!!! Men det är du värd vännen...
    Själv undrar jag bara när jag ska få jobba med mitt största intresse, djur!!

    SvaraRadera