måndag 1 februari 2010

Glädje!!!




Man kan nästan se hur skoj vi hade eller hur?
Detta är på O´learys där vi valde att äta på kvällen efter vi tränat med Magnus Ringberg och Christina Sivertsson. Vilka människor, så duktiga och professionella. De lärde oss de nya modulerna i Functional Moves. Ska bli skoj att ta tag i detta och lära ut till kunderna.
Samtidigt laddar vi om för Nikekonventet som började på lördagen (detta är fredag kväll).
Vet inte om en flaska vin och Irish Coffe är bästa uppladdningen men med den Glädje denna kväll gav oss så kunde vi ta oss an lördag morgonen med ett leende på våra läppar :-)
Inleda lördagen 9.00 på cykeln och få svettas en timme var den optimala starten. Det var Andreas Wester som höll i detta pass och han var grymt bra, första gången jag har möjligheten att gå och cykla för honom och det kommer jag absolut göra igen!!

Ledsen över att jag inte kunde få plats på Therese Alvéns cykelpass bara, hade sett fram emot det men,men hoppas på fler tillfällen fram över!

Tyvärr var Anita som jag var där med, hängig och sjuk så vi kunde inte träna så mkt ihop...men med sååå många deltagare så blirman ändå laddad och kör skiten ur sig, så härligt!!!


När man checkade in sig på konventet fick man en rosa (!) Nike "gympapåse" med lite överrasknngar i, smått och gott som tex schampoo,balsam, duschcreme, nyckelband, mobilsmycke (bling,bling) m.m......Gör att man blir glad måste jag säga.

Sedan ska vi inte glömma att vi fick coola Nikeskor också! Dessa lär vi ha mycket glädje av i vår :-)

Glädje kom också till mig då jag hör Moving on med Sarah Dawn Finer, tycker det är en grymt stark låt och hennes röst är ju bara sååå stark. Ger glädje i form av rysningar på mig. En låt som jag håller varmt om hjärtat med många tankar till...

Som ni märker så tillför en sådan här helg Mycket Glädje och man kan leva länge på kickarna man får. Nu längtar jag redan till Super Saturday i augusti.....

Trött som sig bör efter 2 tuffa härliga träningsdagar så fick jag ladda om och köra Bodypump 9.00 i morse och sedan då Anita stackarn var jsuk tog jag hennes Functional Moves på lunchen, så imorgon ska det blir skönt att få trampa ur benen i ett cykelpass på lunchen :-) Ljungsbro here I come :-)

Sov gott så hörs vi imorgon hoppas jag !!??
Om ni läser min blogg kan ni väl snälla skriva en kommentar....tarbara 1 minut att skapa sig ett konto och sedan kan man göra inlägg, please.......don´t leave me!!!

God Natt!!

1 kommentar:

  1. Det verkar som det varit en intensiv helg. Synd om Anita om hon blivit sjuk. Hoppas på lite bättre väglag så ska jag besöka dig i Ljungsbro.

    SvaraRadera