måndag 8 februari 2010

Det var på tiden....



Det var på tiden....att jag tog tag i att filma ett av mina cykelpass och försöka få min licens i cykling efter 11 år som instruktör....lr hur?
Hoppas bara att jag blir godkänd!!
Lite synd för på filmen ser man inga ansiktsuttryck men, men få hoppas de tittar på allt annat.
Lite synd också att vi inte fick filma ett helt 55 minuters pass utan "bara" 30 minuter känns lite konstlat och lustigt när man inte får visa ett helt pass...

idag blir jag utan träning, då jag är hemma och vabbar....Igen. Trött på alla baciller, vill ha friska barn Nu. Hoppas nu bara att jag själv slipper att bli sjuk det har jag varken tid eller lust med just nu...

Vilken vinterdag vi har idag, Underbart, -5 grader och strålande sol ,helt perfekt!
Ska ta mig en långpromenad ikväll, det ser jag fram emot!
Man blir ju såå sugen på vår när man ser hur solen skiner in,.....enda nackdelen är att man ser hur mycket damm det ligger i hörnen, jag som trodde jag hade nystädat hemma.... Tjii fick jag! Fram med dammtrasa och dammsugaren.

Mitt i allt detta blir man ju så sugen på att rensa ur allt, i gardeober m.m. eller hur? Så nu ska jag ner i källaren och röja för fullt tänkte jag!
Städa bort lite vinter och in med Vår!

Soliga kramar från Pillan som faktiskt njuter av en träningsfri dag idag..

1 kommentar:

  1. Ta vara på dagen i dag. Jag tror att Olles alla molusker kan orsaka problemen med hans prover Det är säkert infektion i kroppen som spökar. Vi håller alla tummar för att båda barnen blir bättre, kram mamma och mormor

    SvaraRadera