onsdag 10 februari 2010

Polis,polis potatisgris...

Idag har min dag till stor del bestått av frustration...jag som väntar o väntar på att få svar från Polishögskolan om min ansökan. Så idag när jag öppnade mailen så har jag äntligen fått ett mail från dom..givetvis försöker jag logga in..om o om o om igen...men inte, då ringer jag upp till rekryteringen och det visar sig att de har problem med inloggning så jag får snällt avvakta i ett dygn til innan jag kan läsa vad de vill säga mig.. hur ska jag kunna sova inatt???

Vill ju såååå gärna komma in på denna utbildning! Jag tänker inte Om jag kommer in utan jag tänker När jag kommer in, för Polis är det jag Ska bl helt enkelt.

Har idag haft två stycken RPM klasser, ganska tufft att ha 2 på samma dag, det är intensivt men härligt.
Har också skickat in min film på mitt cykelpass och hoppas på Licens inom kort :-) håll tummarna!

Ha en skön natts sömn allesamman och Välkomna till Medley Ljungsbro på Functional Moves imorgn 11.30 om ni inte har något annat bättre för er! Men vad kan vara bättre än att investera i sin framtid??

Kram

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna att du får positiva besked idag, kram

    SvaraRadera