onsdag 3 februari 2010

Träningsmagi!?


Ikväll är det dag att teama vårat första RPM pass, det är Johannas och min tur ikväll....känns spännande, nervöst, utmanande, svårt..... Många käsnlor men kanske är det kraven man ställer på sig själv som gör att det känns svårt? Kanske det rcker med just själva grejen att man temar, bara det är ju att leverera mer än man brukar på ett "vanligt" cykelpass.

Hur ska man lyckas skapa träningsmagi på ett cykelpass?

Skriv gärna hur du tycker man ska göra!?

Om vi bara lyckas genomgöra en hundradel av den träningsmagin Fredrik gav oss på sin RPM klass i söndags, Då är jag nöjd :-)


Som sagt tips tages tacksamt emot!

Nu ska jag bege mig til gymmet och ladda genom att vi ska köra genom klassen en gång!

Johanna, nu kör vi!

kram på er

4 kommentarer:

  1. Kör på ni, vägarna kan ni ju inte cykla på, he he he!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, äntligen har jag fattat hur man kommenterar, är inte så snabb ibland :-) Lycka till med passet idag. Jag är ju inte så inne i svängen så vad står RPM för? Vad är det för speciellt med det? Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå super, jag ska ju filma;)/Jullan

    SvaraRadera
  4. Japp, nu kör vi Pillan! :-) Har laddat med pasta till lunch så nu är jag redo att ge kunderna en riktig upplevelse! När kunderna väl är på plats får vi känslan, sen kommer allt lösa sig! Det är ju vi! :-) Ses om ett par timmar igen med våra rosa Casall-linnen! ;-) KRAM!

    SvaraRadera