tisdag 16 februari 2010

Semla idag!!!

Idag har jag varit i Ljungsbro på Medley igen, som alla tisdagar och torsdagar. Hade en tapper liten skara på lunchpasset som var Functinal Moves. Sedan på kvällen körde jag Bodypump med i stort sett fullbokat antal deltagare. Det är så gött att köra Bodypump en bit in i kvartalen, man byter ju koreografi var 10-12 vecka och första veckorna går det åt mycket energi att tänka å vad som komma skall, så man inte missar någon takt, men så här ett par veckor in i nya kvartalrealesen sitter den ju i ryggmärgen och man kan på koncentrera sig på att leverera till kunderna. De får liksom lite mer!!! Skoj!

Den 28 februari kan ni gå inpå Functional Moves hemsida, www.functionalmoves.se Man kan gå in redan nu men denär fortfarande under uppbyggnad.

Har uppmanat mina kunder att se till att få i sig en semla idag, minst en, lite lyx i vardagen kan man vara värd så här på Fettistisdagen,lr hur? Det är Friskvård!!!

Nu ska jag käka pasta och korvgrtya så att jag fyller på mitt energilager till lunchpass med Functional Moves imorgon för att ösa järnet på RPM imorgon kväll!
Ska också planera en skiddag i Kisa på lördag!!Barnen måste ju få åka lite nu när det finns snö, innan den förhoppningsvis (!) försvinner....

Njut av er semlor nu där ute men glöm inte slicka bort grädden!...

kram kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med skiddag i Kisa. Hade vi varit friska hade vi nog följt med för att äta och titta på er. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ah, är det det ni ska göra i Kisa (på söndag)??
    Då kan ni ju förvisso ta vägen förbi oss på vägen hem om ni vill, så kan vi ju käka lite kvällsmat här...
    Kram

    SvaraRadera