söndag 21 februari 2010

Klippning på G!!!

Go kväll på er!

Sitter på nätet och letar bilder på nya frisyrer... Har funderat på ett tag om jag ska klippa av mig håret till page. Lite kortare bak och sedan lite lite längre fram... Sedan göra allt lite ljusare igen...

kan inte ni hjälpa mig? Kort eller långt? Mörkt eller Ljust??
Vilka möjligheter vi har egentligen! I - landsproblem på hög nivå känner jag i skrivande stund, menhar man möjligheten varför inte ta den??

Snälla skriv vad du tycker!
kram o god natt

5 kommentarer:

  1. Page...kortare bak och lite längre på sidorna..tycker du kan ha kvar den fina bruna färgen och sen färga ljust till våren/sommaren (och den lär ju vänta)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ju verkligen inte du ska klippa av dig ditt långa fina hår. :-S
    Jag gjorde det och ångrar det fortfarande.. Har fortfarande inte växt ut, sen i april. Man kan göra så mycket mer med långt hår... Men smaken är ju som baken och du skulle nog passa i kort också. Men jag tycker verkligen du är göra snygg så som du ser ut just nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag klippte av mig håret, först rak page, sen uppklippt page och nu kort där bak och längre fram. Jag är jättenöjd!!! Kort bak och långt fram funkar helt klart bäst på mitt hår som annars inte går att få någon som helst volym i. Det växer ju ut, det tröstade jag mig med när jag blev osäker på mitt beslut :-) Så go for it!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Snälla ni är vänner som försöker hjälpa mig..
    Jag tänker ena stunden som Sofia, rädslan att ångra sig är stark men då försöker jag tänka som Maria att det är ju bara hår och växer ut igen!
    Hur kan man oroa sig för lite hår, det är ju inte i håret ens personlighet sitter eller hur?
    På fredag 12.30 ska jag ta beslutet, modig och klippa av eller stanna i det trygga....
    kram på er

    SvaraRadera
  5. Go for it, Pillan! Som sagt, det växer ju ut igen! Du är ändå vackra o goa Pillan hur du än gör! ;-) Lycka till med ditt beslut o hoppas att du blir nöjd. Ska bli spännande o se på aw:en på fredag om det åkte av eller inte! :-) Kram på dig!

    SvaraRadera