torsdag 4 februari 2010

TEAM RPM Pass med Johanna!

God Morgon!

Fick lite frågor angående vad RPM är så här kommer beskrivningen av det:

RPM™ is the indoor cycling workout where you ride to the rhythm of powerful music. Take on the terrain with your inspiring team coach who leads the pack through hills, flats, mountain peaks, time trials, and interval training. Discover your athlete within – sweat and burn to reach your endorphin high.

Citerat av Les Mills, som är företaget som producerar dessa klasser.

OM man ska analysera vårat teampass imorgon så får jag nog säga att vi lyckades, eller hur Johanna? Vi var inomhus, vi körde i takt (oftast i alla fall :-) ) vi hade verkligen kraftfull musik, vi var inspirerande och vi svettades..Mycket.
Det var underbart att köra, tänk att man kan ge så mycket mer av att vara två där fram...underbart, måste vi göra om oftare. Vi filmade dessutom passet och ska analysera det tillsammans imorgon, kanske jag lyckas kägga in en filmsnutt här ... Bara jag kan jobba imorgon, då jag idag är hemma och vabbar med en astmasjuk dotter :-(
Jag är ledsen över att vara hemma då mina Functional Moves deltagare får gymma idag på lunchen istället. Aldrig bra att ställa n pass men barnen är ju viktigast av allt!

Nu ska vi göra en lyxfrukost! Mmmmmm.
kram på er och fortsätt gärna kommentera!

3 kommentarer:

  1. Vi var grymma! Tänk va det gör att vara två där framme! Det måste vi verkligen göra om snart! :-) Och att vi lyckades så bra med takten, vi som bävade för detta för ett par veckor sen. Ett stort tack för bra team-work! :-) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Och en stor styrke-kram till både dig och lilla Stina! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, Johanna, vi börjar ju faktiskt få upp farten, elle hur?
    Om vi väntar 2-3 veckor innan vi filmar så kommer vi greja vår licens eller vad tror du? Gäller ju att sätta ALL koreografi och ALLA takter för att bli godkänd.....hmmmm.

    Tack snälla du för du öppnar imorgon!!! Jag kommer så snart jag kan, eventuellt följer Stinis med en sväng...

    Kram

    SvaraRadera