torsdag 4 februari 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

I morse när jag vaknade...eller vaknade och vaknade, har ju varit vaken hela natten mer eller mindre så var det bara att inse att jag kan Inte jobba hur gärna jag än vill, jag har något i mitt liv som betyder mer än mitt jobb och det är ju barnen. Stina har haft svårt att andas (hon har astma) hela natten så det var bara gill aläget att hon behövde vara hemma och mediniceras idag.

Kan ju inte hjälpa att man får sjukt dåligt samvete när man vet att deltagare som betalar massor av pengar för att träna hos oss inte kommer få träna det dom vill idag. Idag stod Functional Moves på schemat 11.20 men fick som sagt ställa in....förlåt!

Fick iställer en hel mysdag med Stina! :-)

Imorgon kommer jag vara superladdad för cykelpass 11.30 istället! Ska bli jätteskoj,länge sen jag körde cykel...om man inte räknar med RPM. Så imorgon är det järnet som gäller!
Bra uppladdning inför underbart god Smörgåstårta på kvällen som min härliga mamma tagit på sig att göra! Vi ska fira att Olle blivit 6 år, tänk vad fort tiden går... Själv har jag inte blivit en dag äldre! hi,hi,hi

Nu ska jag leka med min nya dator, så jag kan bli bättre på att blogga! :-)

kram kram på er

1 kommentar:

  1. Lek inte för mycket. Vi ska ju lära oss blogga mera ihop när Kritan är hemkommen, eller hur?

    SvaraRadera