torsdag 25 februari 2010

Finns inget dåligt väder bara dåliga .....

Idag vaknade jag och kände mig så inspirerad till Löpträning och Cykelträning utomhus....kollade ut och insåg att det är en bit kvar innan vägarna är torra, Dessvärre!
Men under dagen slog det mig att det är ju bara Jag själv som sätter stopp för uteträning, det är ju bara att pulsa på sig alla funktionskläder och ge sig ut, lr hur?
SÅ nu är det slutdeppat över snön och jag ska se det som en utmaning och se det positiva i att det ger ju tom ännu bättre träning..Helt gratis dessutom :-)

From måndag så kör jag oavsett väderlek och väglag....ska dock inte leka med faran att riskera att bryta foten denna vår, räcker med att den var bruten förra våren....been there done that..no more!

Sammanfattar med att det är bara våra egna tankar som sätter stopp. Tankarna som bestämmer om vi ser det som negativt eller postitivt och hur vi väljer att se på saker!

Kram på er!
ps. imorgon avgörs det, mörkt långt eller ljust och kort! d.s

2 kommentarer:

  1. Blir spännande, jag blir väl den första att få se!!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till i ditt val, blir spännande att höra vad du väljer. Ha en fin dag och en bra helg! Kram

    SvaraRadera