lördag 20 februari 2010

Go Medley, haft såå lärorika utbildningsdagar!

Tack Fanny Kluft för jättebra utbildningsdagar i Ljungsbro, det har varit grymt!
Att vi sedan fick en sådan rolig kväll,toppade ju det hela lite extra.

När jag kom igår kväll blev jag dock magsjuk och har tillbringat natten på toan..skit också :-)
Inte min grej, HATAR magsjuka då tar jag hellre svininfluensan...

Trots jobbig natt och jobbigt väglag så hade det lovats skidåkning idag och det blev det. Har man lovat så har man, lr hur? Bara gilla läget.

Köpte alla lifkort, hyrde utrustning till Olle, alla är på och tycker det ska bli jätteskoj....ända tills vi kommer till liften och Olle säger >:-Jag har redan åkt skidor förra vintern så jag behöver inte åka mer...kan redan detta....så jag tar kälken istället....hmm vad gör man? Jo man gillar läget och tar barnen till kälkbacken istället....trist men sant!

Tur de i alla fall gillade korvgrillning och varm choklad.

Sedan har dagen varit hur lugn som helst, krafterna tog slut liksom...

Hoppas ni alla andra ute i sjukdoms Sverige mår bra!
kram på er, från en trött Pillan

1 kommentar:

  1. Tack själv för ditt bidrag till två toppendagar!!
    Va kul med blogg, å vilken snygg färg! :-)
    Kramar
    Fanny

    SvaraRadera