tisdag 23 februari 2010

Lidingö here I come!



I dag har jag införskaffat ett par nya löparskor från märket Nike. Det stod länge mellan Asics och Nike. Föredelen med asics, bättre stöd men jag fick ju ett par nya fina asics i julklapp så ett par finns :-) Fördel Nike är att jag kan koppla ihop det med min Ipod touch och kunna föra träningsdagbok och se hur långt jag springer vilket jag tror kommer sporra mig mycket, mycket. Efter långt övervägande blev det alltså Nike.
Kan erkänna att färgen vägde in, asics var röda och nike var rosa/lila :-) ni som känner mig vet att det kan ha haft större del i valet än vad jag själv vågar erkänna, ens för mig själv..

Så nu satsar vi hårt mot Lidingö, jag är så utrustad man kan bli (endast en reflexväst kvar att investera i) så nu vil jag ha bort snön.......Längtar så efter uteträning!!!!

Ska ge Lidingöloppet och Aborrebacken en revansch som heter duga i år!!!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar