söndag 14 februari 2010

Disney on Ice vs After Dark

Denna hleg har gått lite i showens tecken :-)
Började med att Stinis och jag hade tjejkväll och gick till Cloetta Center för att titta på Disney on Ice. Tack snälla Madde för biljetterna dit!!!
Vi hade en helmysig kväll!
Sedan var det en lördag som innehöll jobb och avslutades med Melodifestivalen.
På jobbet tränade jag lite Bodyattack och har ni inte provat detta härliga pass så rekommenderar jag det Varmt, det är sååå roligt, Snacka om att man lämnar gymmet med mer energi än när man kom. Man höjer hela sin sinnestämning, underbart. Att det dessutom är tufft och jobbigt är ju ingen nackdel, bara bra.
Sedan var det alltså dags för Alla Hjärtans Dag <3

Mamma ringde och sa att de skulle komma hem till oss på fika innan de skulle bege sig till Konsert o Kongress för show med After Dark. När vi hade fikat färdigt och de skulle åka kände sig mammas man inte alls bra, frös och kände sig hängig så mamma frågade om jag ville följa med istället och det var det bästa jag gjort på länge!

Helt fantasiskt bra show! Mer Glitter och Glamour till svenska folket. Så jäkla snygga grabbarna är i sina klänningar, GRYMT. Vilka läckra ben och kroppar, hur lyckas de?
För att inte tala om kropparna på bakgrundsdansarna....mmm.

Så bra musik, så mycket humor, så mycket härlig dans, så mycket snygga utstyrslar. Blev helt kär i en rosa klänning som var sååå fin...
Detta kommer jag leva på Läääänge, tack snälla Mamma för att du kom och förgyllde min Alla Hjärtans Dag och gavmig en upplevelse jag sent kommer glömma!
Så jag säger bara Go After Dark!

Nu ska jag äta och ladda inför Bodypump klockan 09.00 imorgon bitti, Välkomna till Sporthallen!

Nu ser vi fram emot en ny härlig vecka med många nya möjligheter och möten!

Kram och La Dolce Vita

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig söndag min kära vän :)
    Nu är jag hemma igen, resan gick bra hem men det är ju rätt segt att resa totalt över ett dygn med alla flygtider / väntertider, men nu som sagt är jag hemma & vaken sen kl 4.... hmmm!

    Ska vi börja med att träffas på onsdagkväll?? Sen ska vi ta och boka in en härlig vinkväll också snarast, eller hur??

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Och du förresten, vilken himla fin bild på dej :) Snygg som få min vän!
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Det var så härligt med After Dark, jag är lika glad som du min lilla Pillan. Vi gör det igen. La Dolce Vita.

    SvaraRadera