tisdag 9 februari 2010

Medley Ljungbsro


Härlig bild tagen på Kreta i våras >3

Idag har jag som vanligt på tisdagar haft pass i Ljungsbro på Medley.
Måste få säga hur underbart fint det är där,helt nybyggt gym och gruppträningssal. Så fräscht! Man blir sugen på att träna bara man kliver in dörren till gymmet. När jag åker dit på torsdag så ska jag ta med kameran och ta lite bilder så ni får se hur fint det är :-)

Många sjuka bland instruktörerna nu :-( innebär extra hårt jobb för oss som fortfarande står på benen....får ta extrapass och hjälpas åt att pussla så schemat får rulla på så gott som möjligt. Frågan är hur länge man står pall, när "alla" är sjuka...frossar i apelsiner, citronvatten, kiwi och allt annat nyttigt man kan tänka sig. Hoppas, hoppas jag slipper bli sjuk, men det tror jag och visst är det tanken som bestämmer, det är där vi avgör hur mycket vi klarar och om vi klarar saker.
Låt oss Stay friska nu!!!

Styrkekramar Pillan

1 kommentar:

  1. Din blogg är jättefin och rolig att läsa! Kul att du hittat min också :-). Sen är du ju så himla fin på bilderna, men det vet du ju redan!

    SvaraRadera