söndag 21 februari 2010

MOJO yoga!!!

Glömde ju skriva igår att vi under våra utbildningsdagar i Ljungsbro testade en ny träningsformm som släpps på marknaden i dagarna.
Mojo Yoga, läs mer på www.mojoyoga.se
Det är en yoga form som Monika Björn och Johanna Andersson har skapat tillsammans.
Namnet kommer från träningsguruna själva, MO för Monika och JO för Johanna!

Jag är inget fan av yoga men måste säga att jag faktiskt tyckte det var skönt och man känner hur mycket man verklgien behöver träna den typ av träning, jag är såååå stel och skulle behöva komplettera min träning med detta.
Mycket positiv till deras koncept. Förkoreograferat och enkelt. Lätt tillgängligt för både instruktör och deltagare. Bäst av allt är att det är en grundutbildning på 3 dagar vilket gör det lättåtkomligt om man jämför med andra yogaformer som ofta är väldigt långa och dyra utbildningar.

Jag ger det 4 av 5 stjärnor, tror detta kommer slå inom träningsbranschen!

Idag har jag haft en slappardag, inte likt mig men ibland måste man...

Legat på soffan hemma hos mamma och blivit serverad mat och fika. Efter magsjukan var det nog detta jag behövde idag. Åt som vanligt men illamåendet är inte helt borta, hoppas det försvinner inatt för imorgon är det pump 9.00 :-)

kram på er!!

1 kommentar:

  1. Hej Pillan!

    Läste om att du gått MOJO utbildningen. Va kul! Läste om deras koncept i en tidning & blev också lite intresserad att gå den. Har haft samma tankar, men att det är väldigt långa utbildningar.

    Så det är en utbildning som du rekomenderar ?

    /Sanna

    SvaraRadera