tisdag 2 mars 2010

BodyPump 73

På söndag smäller det, då ska vi gå på kvartalsutbildning och lära oss nys Bodypump realesen :-)

Tjuvkikade på tracklistan och såg till min glädje att Cascada är med :-)
Lite trist dock att de har valt en del samma låtar till nya RPM (cykel) blir ju lite less på musiken när man har många pass..men å andra sidan är I Gotta feeling med Black Eyed Peas också en av dubbletterna vilket också tillhör en absolut favorit, ....tonight´s gonna be a good night...
ATT det kommer bli, ska ju till Ljungsbro och köra järnet på Pumpen och sedan intervjua en ny ev blivande instruktör...

Angående bilderna från Afro Power Dance så kommer de inte komma....förlåt att jag gör er besvikna men jag kände helt enkelt inte för att träna utan kände att kroppen behövde vila så ja gåkte hem när passet drog igång men jag kände på stämningen att den var på topp! Helt klart!

Nu ska jag laga lite mat åt mina sjuka barn...de äter dock inget men jag måste ju försöka.

Är ni lediga idag eller får en liten stund över, Gå ut och sug in lite av solen och tillför lite energi till er!






Bilder från Teneriffa jan 2010


Sedan glömmer ni väl inte anmäla era nära och kära till "Gry har ett plan" på Mix megapols hemsida.....tänk att få en hel vecka på Teneriffa alldeles för sig ensam med 5 stjärniga möjligheter till träning och mat en hel vecka.....Vilken Lycka!!!!!
www.mixmegapol.se

kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar