måndag 15 mars 2010

Plötsligt smäller det....

....till i hela ryggen och allt låser sig. Mitt i rygglåten på Bodypumpen, låt nr 4 av 10.....
Aj,aj,aj...neeej det här går inte tänker jag.
Men vad gör man när det är en själv som håller i passet???
Bara att bita ihop och köra, som tur är  så är rygglåten följd av en tricepslåt där man ligger ner på brädan...här hann jag samla mig lite innan de resterande låtarna....

Direkt efter passet som jag på något lustigt sätt tog m ig igenom med ett leende på läpparna, tror inte kunderna märkte något men inom mig brann det av smärta, ringde jag naprapaten och hade sån tur i oturen att han kunde ta emot mig så jag åkte dit och det visade det sig att jag hade låsningar på hela ryggraden , nerifrån ländryggen och upp till nacken....inte lustigt jag har ont!

Detta blir en lugn kväll så jag imorogn kanha cykel och pumppass..hur det nu ska gå men vad gör man som sagt...
Mest väntar jag på att Gry ska ringa och säga att jag får åka til Teneriffa en vecka :-) tänk om......oj vad lycklig jag skulle bli!

kram på er, nu ska jag softa i soffan..

1 kommentar: