onsdag 3 mars 2010

RPM med Casall!

Passet jag hade för/med Casall gick toppen Hoppas att de också var nöjda men det såg så ut :-)
Blev lite nervös när jag fick se gänget då det visade sig vara en hel del "toppinstruktörer" i stan som också var  med....vilket i sig gjorde att jag satte ribban högt för mig själv och efter lite peppande ord av Mallan ( mi kära instruktörskollega) i omklädningsrummet så gick jag in och körde järnet!

Omklädningsrummet på vår anläggning är värdefullt och underskattat.
Det är där vi står innan våra klasser och är nervösa när vi ska ha första klassen på ny release elller tom första gången vi kör ett helt nytt pass som instruktör.
Det är där man ventilerar allt efter passet, ibland mindre väl genomförda klasser som man behöver ventilera om.
Det är där inne man ibland får ut sig stress och tråkigheter, när man haft en pissdag,  för att få höra underbara ord från en av sina instruktörskollegor.
Det är där inne vi testar nya kollektioner av kommande klädkollektioner.
Det är där inne vi njuter av en välbehövlig dusch efter ett svettigt pass.

Som sagt ett underskattat rum där vi bygger straka relationer till varandra inom vårat Medleyteam som är så stark och underbart gäng, snacka om lagkänsla!

Tack för att jag får vara en del av detta  underbara gäng!

Sov gott alla där ute o Ni, det finns fortfarande tid att anmäla en kär till Gry har ett plan på http://www.mixmeagpol.se/ För vem vill inte åka en vecka till Teneriffa och träna och äta gott och rå om sig själv..Och få sova hela nätterna?

Gott Gott! (som mina barn säger när de ska sova :-)

1 kommentar:

  1. Julia Andersson4 mars 2010 kl. 17:07

    Detsamma vännen, du är en klippa!

    SvaraRadera