torsdag 18 mars 2010

Påminnelse från Lidingöloppet

Idag kom det som ettt brev på posten.....

Om man anmält sig till Lidingöloppet 2010 fick man idag ett brev från dem på posten så nu kan man inte glömma det längre utan de skickar nog ut detta för att se till att man tar tag i sin träning inför den stora utmaningen...underbart!
Det var denna påminnelse jag undgick förra året då jag inte anmälde mig innan utan köpte biljett samma dag...därav att det blev så tufft men i år Då ska jag ha revansch och klara detta med ett leende på läpparna hela sträckan, är sååå taggad.
Får se till att nu efter påsk börja hårdträna, då måste jag utöver min vanliga dos träning lägga in Cykling på landsväg, löpning och simning. För så fort Vätternrundan passen är klara så är det bara 2-3 veckor kvar innan det är dags för Vansbro där jag har som mål att klara en hyfsad tid, gärna under 55 minuter och sedan är det hårdsatsning till Lidingö :-)
Ser framemot denna vår och sommar träning grymt mycket.

Ska även få in ett par Triathlonlopp, i miniformat :-)

Nu ska jag in i träningssalen och nöta in nya Bodypumpen, release på lördag, välkomna till Ljungsbro 10.00

kram på er

1 kommentar:

  1. Blir trött bara av att höra om alla lopp!!!
    Fattar inte hur du kan tycka det är sååå kul att lägga så mycket tid och kraft på detta?! ;)

    SvaraRadera