måndag 29 mars 2010

LYCKA!!!

Just nu siktar jag mot Lycka i livet!

Har inte skrivit på en vecka och det beror inte på att jag sprang vilse efter förra inlägget.... :-)
Löprundan för exakt en vecka sedan gick faktiskt grymt bra, högt över förväntan...den blev nästan 9 kilometer lång och tog 54 minuter, grymt nöjd.

I tisdags förra veckan var jag med om en bilolycka som jag upplevde som väldigt jobbig...en lastbil skulle gena från höger körbana genom mitten och över till vänster körbana.....det han missade var att jag låg i mitten filen....det smällde rätt bra...
Dessa korta snabba sekunder hinner man tänka väldigt mycket. Jag gjorde illa 4 revben och bröstben och en tumme men är sååå glad att jag lever, bilen dog dock men vad gör det?
Materiella ting går alltid ersätta...svårare ersätta en mamma...

Jag är sååå lycklig jag precis lämnat av dottern som innan satt fram med mig..hon hade inte mått bra om hon suttit kvar....
Såå lycklig jag har underbara barn
Såå lycklig jag har Underbara vänner
Såå lycklig jag har en frisk familj
Såå lycklig jag har en rörlig kropp
Såå lycklig jag har ett jobb jag älskar
Såå lycklig över såååå mycket

Så nu tycker jag att vi satsar mot en LYCKLIG vår och bara vågar njuta av allt och alla som vi tycker om! Ser till att vi uppmärksammar de vi tycker om och vågar säga det till dem och inte skjuta upp det till imorgon...mycket viktigare än att diska eller städa för stunden....

Gör någon Lycklig, säg till dem vad du tycker om dem!

Jag är sååå lycklig också för att jag förra veckan fick LICENS i både Cykel och Functinal Moves via The Academy!

Sov gott nu alla kära!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Helt rätt gumman. Man ska vara lycklig över det man har. Jag är lycklig: Har underbara barn, barnbarn och make som jag älskar allihop samt underbara vänner. Kram till alla i min omgivning som förgyller vardag och helg.

    SvaraRadera
  2. Jag är lycklig över att jag fått träffa och lära känna dig Pillan! Du är en underbar person! Tack för att Du finns! <3

    SvaraRadera