tisdag 9 mars 2010

Plugg, träning, plugg, träning:-)

Idaghar jag försökt plugga in ny koreografi...Functional Moves, RPM och Bodypump...mycket som ska in på en gång, plus att man ska ha kvar den gamla koreografin kvar samtidigt....
Man går in i veckor av intensivt pluggande innan man kan släppa den gamla  och den nya sitter perfekt. Det är Då man verkligen kan leverera till kunderna, det är Då det är som roligast att vara instruktör det är Då man får tillbaks från kunderna, det är Då man vet varför man jobbar med det man älskar.
Just i pluggandets stund kan jag undra vad jag håller på med.....med svaret kommer inom ett par veckor som sagt, när jag kan leverera till kundernan på ett bra sätt. Man får vad man ger......eller hur?

Nu måste jag sluta att blogga och fokusera på att lära mig Functional Moves koreografin till 100 % ialla fall 80 %..

Hoppas vi får lika soligt imorgon för Då ska jag ge mmig ut på promenad i så fall!

Sov gott, dröm gott, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar