onsdag 17 mars 2010

Nu så känns det bättre!

Jag hade tur och fick komma till Göran Thorell, en duktig naprapat samma dag så han kunde "låsa upp" ryggen åt mig.. Fick ta med mig dottern och hon tyckte det lär lite läskigt och att han vred och vände lustigt på mamma...
Var så skönt att få tillbaks rörligheten igen, dock smög sig smärtan på ännu värre efter det men idag så känns det faktiskt bättre.
Har väldigt ont i mina höftböjare (låsnignen beror på att jag är för tight i höftböjarna) bara men de ska underbara vännen Ann, komma och råda bot på snart :-) Tack Ann, för att du alltid ställer upp!

Frågan är hur jag ska göra med filmningen idag bara...skulle filam RPM passet idag  men vet inte om jag är i form för att fixa det, vore ju synd om man skulle få påbackning på tekniken när man vet att man inte kan köra 100 %....ska känna på det i eftermiddag.
 Känns bra att man kan iordningställa kroppen så snabbt!

Blev klite ledsen härom dage när jag såg att vårat favvo lunchställe slagit igen....Nancy´s bar har lagt ner...så idag har jag köpt med sallad från Filbyter som hade tagit fasta på konceptet att få välja 5 valfria ingredienser, så hoppas det ska vara bra!

Nu ser jag fram emot en frisk vår utan komplikationer!

Vi får njuta och ladda desas underbara vårdagara när solen håller sig framme!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar