tisdag 2 mars 2010

Uppdaterad blogg

Idag har jag uppdaterat denna sida lite grann..

Dels har jag lagt in ett räknevärk så jag kan få se om det är några som går in och läser här på min blogg :-)

Sedan har jag lagt till en länklista ute i höger spalt.
Medley, Casall och Maxim har hamnat där av den anledning att de kommer sponsra mitt projekt att cykla runt Vättern på 3 dagar i april för att filma och leverera ett "riktigt" Vätternrundan pass till våra kunder runt om i Sverige på våra Medleyanläggningar! Spännande..snart nedräkning :-)

Gå gärna in där och läs på deras hemsidor!

Måste slå ett slag för Casalls träningskläder som är grymt bra!! Vi beställer nästan alla våra kläder från dem och de har fantastisk kvalite och funktion på deras kollektion, att de dessutom har härliga färger är ju bara en bonus!

kramis

1 kommentar:

  1. Vad kul det låter att göra ett pass som du sen vet att alla kommer att få ta del av, du måste ju vara grym på ditt jobb! Ska kolla in träningskläderna, blir ju roligare att träna om man känner sig lite fin oxå :-) Kram

    SvaraRadera