måndag 8 mars 2010

Kvartalsutbildningar!

Morron på er!

I helgen har jag laddat ny energi från kvartalsutbildningar i RPM 46 samt Bodypump 73, så nästa helg smäller det på alla Medleyanläggningar runt om i Sverige, för då har vi Releasehelg :-)

Är trött på kyla och sjuka nu, barnen har varit sjuka hur länge som helst känns det som och igår morse vaknade jag till halsont.

Kanske finns det Något undermedvetet som säger att jag Inte ska delta i Vasaloppet för mitt eget bästa....förra året när jag var anmäld till Tjejvasan så fick jag halsfluss och i år när planen var Vasaloppet så vaknar jag alltså denna dag med rejält halsont..... Tur jag varit så klok att jag Inte anmält mig, eller hur?

Jag la min energi till Bodypumpkvartal istället. Tror att både Bodypump och Rpm kommer bli grymma pass. Ska bli skoj att lära in lite ny musik, det är dock väldigt tidskrävande men skoj!

Om ni undrar hur det gått med "paret" från min Cykelklass i fredags så har jag inte så mycket mer att säga mer än att jag tackar för fina ord här i bloggen och fina samtal från kära vänner, Ni är sååå betydelsefulla och jag har efter kraft från er bestämt mig att de inte ska få påverka mig negativt!
Var ju trots allt 21 delatagare till på passet som efteråt kom fram och sa att de tyckte det var bra!

Ny vecka, ny energi!

Till alla mina vänner kan jag säga att jag tror Jag är den som anmält flest vänner flest antal ggr till Gry har ett plan och idag börjar de ringa, så Håll i era mobiltelefoner, hoppas såååå på att någon ska få åka iväg till Solen och träna och må gott!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar