fredag 12 mars 2010

Bodypump + Functional Moves på schemat!

Idag är jag trött....haft jobbiga nätter med astmasjuka dotter, känner mig ganska sliten i kropp och själ. Ser fram emot att få åka med barnen till mamma ikväll och bli lite ompysslad, få god mat och ta ett gott glas vin =  det är Fredagsmys!!!

Jag hoppas att jag lyckas köra mina pass idag, har först ett Cykelpas och sedan ett Functinal Moves, med Ny koreografi, hoppas den sitter....
Hoppas också att inte det "arga" paret kommer och skäller på mig idag, då kommer jag bli ledsen, inte mottaglig för kritik idag när jag har sovit sååå lite, hmmm

Nu ska jag planera lite cykelresa först innan passet!

Må så gott och skaffa er en härlgi fredag!

kram

1 kommentar:

  1. Jag längtar efter att få pyssla om er lite. Välkomna!

    SvaraRadera