onsdag 3 mars 2010

Casall

Sitter och äter frukost...jag vet klockan är 10.00 men jag har haft en hemsk natt med två vakna barn Hela natten så när barnens morgon tv drog igång har jag slöat i sängen därav sen frukost.

Laddar med blåbär och youghurt, såå gott!

Laddar för att köra två RPM klasser i kväll. 17.30 är min fasta RPM klass jag har varje vecka, sedan klockan 20.00 ska jag köra ett pass med folk från klädmärket Casall :-)
Ska bli roligt och inspirerande!

Nú ska jag ta på barnen kläder och låta dem komma ut i solen och få lite energi efter snart en veckas sjukdom..

Njut av vädret idag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Du gjorde helt rätt som låg kvar i sängen, låter som en riktigt tuff natt. Hoppas barnen mår bättre nu. Lycka till ikväll!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! passet gick kanon :-) verkligen jätteskoj!

    Tyvärr är inte våra barn såå duktiga på att sova, man blir frustrerad men jag lovar mig själv att inte gnälla om 10 år när de vill sova dygnet runt:-) DÅ är det min tur att också få relaxa:.)

    Hoppas vi ses på tisdag om inte förr!

    Kram

    SvaraRadera